چگونه استخر بادی را باد کنیم ؟
نوشته شده توسط : admin

در این بخش از وبلاگ فروشگاه محصولات بادی اینتکس قصد داریم تا بهترین روش های راه اندازی برای انواع استخر های بادی و استخر های ایزی ست را به شما آموزش دهیم زیرا در صورت راه اندازی صحیح استخرهای بادی و استخرهای ایزی ست اینتکس و بست وی و سایر برند ها کمک شایانی به بالا بردن دوام و طول عمر این محصولات می کنید . در ابتدا باید با انواع استخرهای بادی آشنا شوید و سپس طریقه راه اندازی استخرهای بادی با پمپ باد دستی و راه اندازی استخرهای بادی با پمپ باد برقی را بیاموزید پس در ادامه این مقاله همراه ما باشید .

اگر یکی از طرفداران استخرهای بادی باشید بدون شک با این سوال مواجه شده اید که چگونه استخر بادی را باد کنیم ؟ استخر های بادی به دو روش قابل باد می باشند ، با استفاده از پمپ باد برقی و همچنین با استفاده از پمپ ها باد دستی و یا به اصطلاح خودمان همان پمپ های باد قدیمی که در دوران کودکی و در هنگام نبود پمپ های باد برقی از آن استفاده می کردیم . حال در این مقاله قصد داریم تا شما را در راه اندازی انواع استخر های بادی راهنمایی کنیم تا پس از خرید استخر بادی با مشکل مواج نشوید ، پس در ادامه این راه و با راه اندازی و تشریح مختصری از انواع استخر های بادی همراه ما باشید .

انواع استخر های بادی :

اسخر های بادی در طول زمان شکل های گوناگونی به خود گرفته اند و کمپانی های تولید کننده ی محصولت بادی دست به تولید انواع استخر های بادی با هر سبک و سلیقه و مهم تر از آن با هر رده ی سنی زده اند که می تواند نقش بسزایی در جلب رضایت حداکثری و برآورده کردن رضایت مشتریان داشته باشد . امروزه استخرهای بادی دارای انواع گونا گونی می باشد که در ما در این بخش به دو نوع آن یعنی استخر بادی کودک و همچنین استخربادی بزرگسال اشاره ای می نماییم . استخر ها از جمله محصولات بادی می باشند که دارای رده ی سنی اند و مطابق با نیاز ها و سن مصرف کننده می توانید محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید . رده ی سنی استخرهای بادی به طور معمولی به دسته بندی های زیر 3 سال ، از 3 سال تا سنین نوجوانی و بزرگسال می باشد که هر کدام از این دسته بندی ها دارای اندازه های مختلف و همچنین طرحی متناسب با سن مصرف کننده می باشند .

برای خواندن ادامه مقاله در نمایندگی مرکزی تهران اینتکس به لینک مقاله ای که در بخش پایینی قرار گرفته است وارد شوید :

چگونه استخر بادی را باد کنیم ؟





:: برچسب‌ها: استخر بادی , استخر بادی کودک , استخر بادی بزرگسال , استخر بادی ارزان , راه اندازی استخر بادی , باد کردن استخر بادی ,
:: بازدید از این مطلب : 387
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: